Problem :/

Ja, jag har ju just nu snart 12 hästar som är mina(Laleh, Leia och Cissi kan man ju säga är mina just nu). Gaia har medryttare, fast hon och Kim är ju på fölbete. Min lillebror tar hand om Tommy och Cissi. Jason är halt. Min lillasyter ska hjälpa mig att sadelvänja Sunshadow och Marilyn. Det är 5 hästar att rida och 3 hästar att köra/tömköra/löshoppa/promenera mm Jag hinner det, men det blir snålt med tid till läxorna :/ Någon häst kanske får gå i skritten då och då om jag har för mycket läxor...

Ja, Gaia åkte för 3 timmar sedan :( Kommer sakna henne :( Hennes medryttare Maja kommer under tiden få sköta och gå promenader med Jason :) Bilder på Gaia ock lille Kim:
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0