Ridpass på Fly Away :)

Hoppade med Fly idag :) Jätteroligt, han var framåt och villig, kändes som om jag faktiskt kan börja tävla honom snart! Här är banan vi hoppade:
Det var trav hela vägen faktiskt, för jag måste träna på att hålla in dem efter hindret. Fly var en bra häst att börja på, som är väldigt känslig :)
Hans outfit:

Gaia ska snart åka med Kim till min kompis stuteri så lille Kim kan få gå med andra föl. Sorgligt :'( Kommer sakna dem sjuuuuukt mycket! Särskilt Kim, det var så kul med en fölis på gården igen :/ Jag vill ju köpa ett sto, för det enda stoet jag äger är Gaia och hon är ju för liten för mig :/ Kommentera om ni har ett fint sto tillsalu :) Bild på Fly:
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0