Så mycket att skriva om...

Ja, det är mycket att skriva om. Uppe vid halv åtta för att lasta Marilyn, så nu är hon borta... Eller borta och borta, behöver ju bara läsa Sorecas blogg så vet jag hur hon mår. Sen fick hästarna mat, jag släppte ut Orion, Dallas och Fly i valackhagen. Min kompis häst Ninja fick göra Leia sällskap i stohagen och Sunshadow och Caspian gick i hingsthagen, de små busarna ;) Det är verkligen synd om Sunshadow, han har mist båda sina kompisar :c
Sen ryktade jag Laleh, tänkte att hon kunde bli fin när hennes ägare kom? Men de kom inte. Jag mockade, tog en liten promenad med Laleh, men de kom inte. Jag har ringt och mejlat, de svarar inte.

Så jag släppte ut Laleh med Leia och Ninja, sen gick jag och la mig igen. Vaknade vid tio igen ;) Då kom jag på att Ponnypenny har årsdag idag och jag gick till hennes sida. Där väntade en överaskning... Jag hade vunnit Hästutlottningen! Wihooo! Jag blev jätteglad, klart jag tar emot hingsten jag vann :) Premade Number One heter han, lika gammal som Caspian, som jag bestämt mig för att behålla :) Kommer mer info om honom strax ;)

Men eftersom Lalehs ägare inte kommit bestämde jag mig för att kolla upp deras stureri i registren. DET FANNS INTE! Så nu står jag här med en ponny som det antagligen är något fel på, så jag ska boka tid hos någon vetrinär...

Sunshadow åker också bort. Ett dressyrstall har hört av sig och vill ha honom på prov i en vecka. Men jag tror de köper honom efter det...
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0