S(k)öööndag

Hejsan!
Jag vaknade för en timme sedan, skööönt :D Jag har hunnit med att mocka, fodra och sitta lite på One.
Dallas kommer fåm gå i skritten, Caspian får vila. Jag ska nog bada med Orion ;) Annars blir det skänkelvikningar för honom. Leia ska få öva att hoppa över 30 cm hinder med en häst före(Gaia xD). Dessutom ska Gaia iväg till en hingst, Triton heter han :) Vi får se när hon kommer hem ;) Jag går nog en promenad med Laleh och Mirra igen, och longerar Kim :) Sen ska jag sitta på Sun också. Kommer upp ny info om mina hästar strax :)
Ones outfit:
Longerinslina, tredelat bett, allroundsadel hög manke, allroundschabrak, pullarträns

Min outfit:
Triton

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0