Smälter...

Guuuuud vad varmt det är!
Hästarna klarar inte av att stå inne över natten, så jag släppte ut dem, men först gick jag en promenix med lille Tommy. Han verkade pigg, men fick ändå gå i sjukhagen med Cissi i hagen bredvid, mest för att de skulle lära känna varandra utan att stissa upp varandra ;) De verkar redan vara kompisar ;)
Nätterna är ju ganska svala, men ändå varma som in i h*lvete D:

Men men, Dorito fick gå med Sun och One, det var inte så smart xD Dorito & co drog ner till sjön och så stannade de där. Dorito hade sparkat sönder staketet, så det var så de kommit ut. Sunshadow var lätt att fånga in, och när One såg mig ta fast Sun kom han fram ;) Men Dorito tog en evighet, jag menar det :c Men sedan fick Dorito stå inne och Sun och One fick gå i den andra hagen ;)
Så nu måste jag laga ett staket också -.-
Tack Dorito -.-

//S
Btw, Fly, Dallas och Orion gick tsm som vanligt och så var det Ninja, Laleh och Leia i stohagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0