Tätt med tävlingar ;)

Ja, det blir många tävlingar såhär nära inpå. Ska på hopning med Tommy och Orion på Fredag, och den andra juni ska jag tävla i hoppning med Cissi. Även Fly och Caspian ska göra sina första starter ;) Den tredje juni ska jag iväg på tävling igen, SM kvalets förklasser, jag tror inte någon av mina hästar är redo för SM just nu ;) Jaja, i LC ska Orion och Caspian göra sina första starter i dressyr, och i LBn ska Leia och Dallas  tävla. Misstänker starkt att Leia kommer sabba ganska mycket med sina nerver :/ Men någonstans får man börja ;)
//S

Kommentarer
Postat av: Neiwada

Länkbyte?

Jag har en hopptävling på gång (-:



Kram Neiwada

2012-05-21 @ 21:31:04
URL: http://stallneiwada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0