Tur och otur D:

Jag följde planerna idag. Snurran hoppade ett 30cm hinder med Gaia som "lockbete". Det gick sådär, hon blev helt galen när hon var tvungen att vänta en stund innan hon följde efter, det gjorde riktigt ont i armarna :c

Sen övade jag på att ställa Fly, han blir lätt överställd :) Det gick hyfsat, han var riktigt duktig men jag var okoncentrerad.

Sedan longerade jag Kim, han tyckte det var jättetråkigt och vägrade göra något jag sa, det blev mest sken och bocksprång. Jag tror faktiskt att han är i trotsåldern :c Sun blev longerad med neddragna stigbyglar, en brydde sig inte ett skit. Snart ska vi nog börja hänga på honom ;)

Sen drog jag ner till stranden med M och A. De hade lånat E's hästar Lapass och Paula :) Först badade vi en hel del, och det var jätteroligt, fun fun :D Sedan skulle vi tillbaka igen. Jag satt på Orion, hade mina kläder på mig, mobilen i fickan. Det fanns en stock som man kunde gå på, men den var hal och jag ville inte riskera att ramla och göra sönder mobilen. En kille gick på stocken samtidigt som jag red nere i vattnet med Orion. Han ramlar rakt på mig så jag ramlar av Orion och min mobil går sönder D: *** ****** **** D: R.I.P  Xperia x10 mini 2010-2012 :c Sen spurtade jag och Orion hem, men mobilen var sönder forever, så Orion fick ett täcke på sig(han hade badat...) och sedan satte jag mig typ och grät över min förlorade telefon :c Jaja, en outfit för att muntra upp inlägget:
Orion:
Hackamore, Remontträns
Jag:
Silverbickini från H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0