Vilodag för hästarna ;)

Alla hästarna utom Orion fick vila idag ;) Laleh och Caspian fick stå i varsin box och lugna ner sig :) Såfort jag kom hem från Grönan(som jag varit på hela dagen) tog jag in alla hästar, sadlade Orion och skrittade ut. Det ska bli så skönt när skritten kommer, så hästarna kan skritta av sig där istället :) Efter den lugna uteritten med Orion(som inte bockade en enda gång?!) myste jag med Marilyn, som åker till R på Soreca på Söndag :/ Sen ryktade jag alla hästarna och gosade lite med Caspian, som är på prov tills på måndag tror jag :)

Imorgon vid tio-tiden ska jag provrida Leia och sen är hon på prov hos mig tills på fredag :) Sen får jag bestämma vem av henne och Laleh jag ska välja :)
Den här URLÄCKRA hingsten är verkligen min drömhingst, men jag har ju verkligen inte plats för fler hästar just nu :/ Jag kommer antagligen inte att kunna behålla Caspian, även om jag verkligen, verkligen vill :/ Han behöver någon som har mer tid än jag har :( Men han kanske trivs med många kompisar, vem vet?
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0